browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

Obóz 2017

Termin obozu: 10-31.07.2017

Wyjazd: spotykamy się o godz. 5:55 na dworcu letnim w Poznaniu

Powrót: będziemy informować na bieżąco z obozu 🙂

Spotkanie z rodzicami: 10 kwietnia godz. 19:00, salka parafialna przy parafii Świętej Rodziny, ul. Promienista 131 w Poznaniu

Odwiedziny rodziców:  23.07.2017

Miejsce obozu: jez. Rosnowskie, Mostowo (gm. Manowo)

Cena obozu: 750 zł, rodzeństwa płacą po 600 zł(z 5PŻDH, 1 PŻDH, 10 PDH, 29 PDH lub 32 PDH)

08 1090 1476 0000 0001 3428 4911
32 PDH Czarna Puszcza, ul. św. Marcin 30, 61-805 Poznań.

I rata (minimum 150 złotych) do 20 kwietnia 2017r.
II rata (pozostała kwota) do 20 maja 2017r.

WAŻNE! Tytułem: składka programowa obóz 2017- imię nazwisko harcerki – Wędrowne Ptaki

 

Komendant obozu: phm. Łukasz Tadyszak HR

Drużyny uczestniczące w obozie:

– 5 PŻDH „Wędrowne Ptaki” im. Janiny Lewandowskiej, czyli my :)

32 PDH „Czarna Puszcza” im. Batalionu Parasol

1 PŻDH „Koniczyny” im. Ireny Bobowskiej

10 PDH „Gniazdo” im. Heleny Siekierskiej „Lusi” 

29 PDH im. Królowej Jadwigi 

Dokumenty do pobrania:

– Informator obozowy: INFORMATOR OBOZOWY

– Karta obozowa (należy oddać drużynowej wypełnioną i podpisaną przez rodziców do 20.04.): KARTA UCZESTNIKA

Jeżeli chcieliby Państwo prosić o dofinansowanie wyjazdu córki lub przełożenie terminów płatności prosimy o wypełnienie poniższych wniosków:

– Wniosek o przełożenie terminu płatności (należy oddać drużynowej wraz z kartą obozową do 20.04):  wniosek_przelozenie_terminu

– Wniosek o dofinansowanie obozu (należy oddać drużynowej wraz z kartą obozową do 20.04): wniosek_dofinansowanie_obozu

-Ekwipunek obozowy: ekwipunek

 -strój obozowy: gładki granatowy T-shirt, czarne krótkie spodenki, 1m wstążki w kolorze zastępu, trampki